reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Vadkerti

Peter Vadkerti

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak trochu učiteľ a trochu spisovateľ, a inak sa živím ako informatik, manažér, lektor ... Zoznam autorových rubrík:  Manažment a EkonomikaPoéziaPoviedkyReceptárSúkromnéÚvahyNezaradené

reklama

Súkromné

„Jak sem šebe po vychodňarsky učil ...“

Peter Vadkerti

„Jak sem šebe po vychodňarsky učil ...“

Kde bolelo tam bolo taká obyčajná firma... Poslali ma jedného dňa na školenie do Košíc. ( Som z Trnavy obyčajne pôsobím na západnom Slovensku občas B.Bystrica a Žilina ako lektor počítačových a manažérskych školení...) Ubytovanie na poslednú chvíľu, študijné materiály na druhý deň školenia, chaos ako zvyčajne. Tiež to tak máte v práci? Alebo som dáky „rozhýčkaný? “ No a ako som prežil piatkový večer? Krátky postreh z jedného večera? Čítajte ďalej...

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 641x
  • 16
Úžasná rodinka.

Peter Vadkerti

Úžasná rodinka.

Poznáte to? Sú dni keď vás dobehne tieň vášho smútku a všetko sa na vás valí, z každej strany a vy máte chuť niekam utiecť. Preč, preč ďaleko od všetkého a všetkých. Vtedy zaleziem do kútika (ako som ho neznášal keď sme malí museli stáť v kúte keď sme neposlúchali :-) A teraz ho vyhľadávam, môj verný kútik, zľava stena, sprava stena, zozadu bezpečie. Akási falošnosť istoty pred svetom? Či pred samým sebou. Skúšame utiecť ale pred kým pred čím? Pred samým sebou? A dá sa to vôbec? Asi ani nie. Nedá sa, nedá sa utiecť.

  • 10. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 233x
  • 1
Dal si mi veľa ...

Peter Vadkerti

Dal si mi veľa ...

Celý svet (všetky médiá) píšu o tebe, čo si dal svetu a všetkým nám. Zohral si významnú úlohu pri páde komunizmu, spriatelil rôznorodé cirkvi, priniesol posolstvo mieru do celého sveta, intenzívne si šíril evanjelium ako cestovateľ... Ja však chcem napísať čo si dal mne.

  • 3. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 2
"Rána by mali zrušiť !"

Peter Vadkerti

"Rána by mali zrušiť !"

Spieva, myslím že Nohavica v jednej zo svojich piesní. A naozaj. Som taký sám alebo aj vy máte občas (ja často ak nie aj každý deň) taký pocit že rána sú kruté, rána sú "ufrflané" akési zúrivé.

  • 16. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 253x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu