reklama

„Jak sem šebe po vychodňarsky učil ...“

Kde bolelo tam bolo taká obyčajná firma... Poslali ma jedného dňa na školenie do Košíc. ( Som z Trnavy obyčajne pôsobím na západnom Slovensku občas B.Bystrica a Žilina ako lektor počítačových a manažérskych školení...) Ubytovanie na poslednú chvíľu, študijné materiály na druhý deň školenia, chaos ako zvyčajne. Tiež to tak máte v práci? Alebo som dáky „rozhýčkaný? “ No a ako som prežil piatkový večer? Krátky postreh z jedného večera? Čítajte ďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Trocha stresu, trocha túlania po Košiciach – nočné križovatky – stanica park a jednosmerky túlanie sa starým mestom, no napokon som ubytovňu našiel... A tak som tu školím, celý deň „makám“, pracujem po večeroch ešte inštalujem, Windows a podobné zhýralosti... a tak sa mi stalo že v piatok večer po ôsmej prídem na ubytovňu a zistím že som hladný. Typické pre workoholika no čo už.. Na „recepcii“ mi poradili desať minút cesty na sídlisku dáke potraviny.... Vyberiem sa udaným smerom a hľadám nájdem všeličo, masážny salón, kvetinárstvo, posilovňu len potraviny dlhšie otvorené nie a nie. Až potom žeby krčma – večierka - potraviny???? „All in one“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som si kúpil zo tri začmudené rožky, dáky vyúdený syr a „reku“ dám si pivko... No to som nemal robiť... Celý deň o hlade a sedím si tu sám v kútiku.. I prisadli si ku mne miestny... Tak čo chlapče čo tu tak sám sedíš? Dali sme sa do reči a keďže nie som len informatik z povolania ale dušou učiteľ a spisovateľ zaujali ma ich príbehy...

„Ta to ty co tu sediš a čumiš? Já tak ty na markízu čučíš to tam ta nora a brano šak ja ich znam... To tam na pereši kúsok odtiaľto . Znáš to tam či ne? Ta neznam... To len tak ako kulisa tu v krčme na pozadí beží...“

„Ta co chlopi ... Ale len jedno sebe dám ta musím ešte domov večer dáku fušku mám. Žena ma „nasiera“, chcela vymaľovať, ale z čoho , tak som to sám cez dovolenku vymaľoval, ale nepáči sa jej to, vraj to nie je tak ako v tom katalógu videla... Tak šme šebe pochytili ani domov sa mi nechce...“ Chlap živí štyri deti elektrikár, minimálna mzda... Akurát tam Braňo v „telke“ mäso krája... Hľadá tĺčik na mäso... Ďalší si prisadol - vodič na ťahači, celé týždne preč, deti na fotkách mi ukazuje, vraj mu ujo vravia keď sa raz za čas ukáže príde na piatok domov, dá si zopár pív ale nie moc bo ráno murári mu prídu prerábajú chalupu... „Jáj chlopi a to ja sebe smútok naháňam že aký ťažký život mám... Zo svokrou bývame, žena na rizikovom, ešte výplata neprišla, ale veď dáko prežijeme, a to ste počuli, vraj idú náš podnik zatvárať a prepúšťať, Sa mi zdalo že sa firme darí , veď hen minulý týždeň majiteľ na novej audi prišiel na poradu..“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nič to nič nejdem dnes večer hodnotiť, ani filozofické úvahy ( Na to som dosť uťahaný po týždni školenia MS Windows adninistrácia... “ Len som chcel Vám tu do éteru kúsok života bežného človeka zachytiť... Žeby sme šebe netrápili a neuháňali sa za kadečím čo život prináša a odnáša a my pritom vystresovaní a utrápení. Veď sa všakovaké iné osudy vôkol nás prebiehajú a to si treba uvedomiť. Nie sme na to sami, nie sme jediný a nech sa čokoľvek deje aj tak život musí ísť ďalej.....

Vraciam sa na studenú nevykúrenú izbu, neviem či mi zajtra v práci systém Windows v sieti nabehne, ešte v noci idem rozchodiť dáke web stránky a možno aj na víkend teplú vodu pustia... Čože sú to za problémy všeličo nás v živote postretne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krásny večer piatkový Vám posiela PeVa.

Peter Vadkerti

Peter Vadkerti

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak trochu učiteľ a trochu spisovateľ, a inak sa živím ako informatik, manažér, lektor ... Zoznam autorových rubrík:  Manažment a EkonomikaPoéziaPoviedkyReceptárSúkromnéÚvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu